Expozitie de produse in Supermarket, sau cum sa atragi consumatorii mai usor la raft. Pentru toti cei care cunosc notiunea de neuromarketing imaginile de mai jos vin ca un mod de confirmare a ceea ce inseamna transpus in piata conceptul de a sti cum sa actionezi in functie de cum raspund consumatorii la ceea ce pui in practica in marketing, prin diferite tehnici.
Ce inseamna insa marketing transpus ca mod de reactie la ceea ce raspund cel mai rapid consumatorii?
Ceea ce se vede in imaginile de mai jos, o adevarata expozitie de produse sau mai bine zis aranjarea produselor intr-un mod cat mai atractiv, nu doar ordonandu-le pe raft.
Bineinteles, nu stiu cat de eficient ar fi pusa in practica o astfel de tehnica pentru consumatorii romani, obisnuiti sa cumpere cantitati foarte mari de produs, insa pentru consumatorii obisnuiti sa cumpere produse diversificate, tehnica este ideala. Sigur, pana la urma consumatorii pot fi educati sa cumpere cate ceva din fiecare produs.
Deasemenea, imaginile de mai sus pot servi ca inspiratie pentru toti proprietarii de aprozare, magazine mici sau chiar vanzatori de taraba.