Pentru că au observat dificultăţile pe care le au 4 din 5 marketeri în a seta corect funcţia de Remarketing în Adwords, Google a decis să înlesnească procesul şi să le ofere marketerilor activarea serviciului direct din Google Analytics. Asta este explicaţia celor de Google.
Aşadar, pentru toţi cei interesaţi, munca voastră a devenit mai uşoară. Puteţi începe să folosiţi Remarketingul pe Adwords doar activând funcţia din Analytics. Asta spre deosebire de situaţia de până acum, când era necesar să lucraţi în tandem pe ambele platforme pentru a folosi serviciul.
Evident, pentru a folosi serviciul de Remarketing, marketerii trebuie:
– să conecteze contul Google Analytics la cel de Adwords.
– să modifice codul de urmărire GA prin adăugarea unei linii adiţionale de cod, specifică funcţiei DAF (Display Advertiser Features)
Apoi, doar din Google Analytics se pot crea liste varii segmentate pe diferite criterii demografice sau de alt gen, în funcţie de necesitate.
Cu puţine cuvinte, Google a simplificat modul de a implementa Remarketingul, la nivel de cod. Să fie binevenit, zic. 🙂
*Citeste si alte articole pe topicul Marketing Online si Search Engine Marketing.