Mă consider un tip exigent, în ceea ce fac. Îmi place să acord importanţă detaliilor fără a ignora nici o secundă imaginea de ansamblu. Sau altfel zis, privesc întotdeauna imaginea de ansamblu prin prisma detaliilor care o compun.
Drept urmare, nu ştiu cum altfel să percep decât nefondată, o promisiune de genul: „ai ROI garantat!” sau „ai ROAS garantat!”
În mintea mea, promisiunile de genul ăsta, sună asemănător cu „intestitie sigură, profit garantat”. De unde garanţiile, nu ştiu. De fapt garanţiile nu există, pentru că atunci când ceri negru pe alb, printr-o clauză de penalizare, respectivele garanţii, observi că cei care promit astfel de chestii sunt în cel mai bun caz teoreticieni, în domeniu (marketing, comerţ online etc) sau doar oameni de vanzari.
*ROAS = return of ad spend (unitate de măsurare a performanţei, folosită in zona Social Media Marketing, în speţă Facebook, pentru calcularea recuperării banilor investiţi în reclame, dar şi pentru compararea eficienţei)
*ROI= return of investment (unitate de măsurare a performanţei, folosită preponderent în Marketing pentru calcularea recuperării banilor investiţi în marketing, dar şi pentru compararea eficienţei)