Interesante şi încurcate sunt căile Social Media, mai ales atunci când vine vorba despre viralizare a informaţiei şi de speculare a unor ştiri extrapolate.
Nu a fost nevoie decât de un Ponta dus, cu interes politic, în mijlocul vâltorilor teleormănene, plimbat cu barca pe acolo deşi apă era doar puţin mai sus de genunchiul raţei, pentru ca tot acelaşi Ponta să dea startul unui curent jurnalistic impresionant, dirijat, şi având că numitor comun notă Fă.
Pe semne că domnu’ Ponta uită de funcţie şi bună conduită atunci când e suit într-o barcă şi dă’ în bălării de tot limbajul diplomatic. Treaba lui, nu a mea. Mie mi se pare însă amuzant cum aproape toată suflarea online românească în frunte cu jurnaliştii (mici sau mari, dar mai mult mici) au început să scrie în nota Fă.
Sigur, umorul e o calitate a poporului român, la fel ca poezia. Ar fi fost însă parcă mai interesant să nu fie concentrată toată atenţia mediatică asupra unei greşeli birjăreşti a domnului Prim-ministru. Parcă era mai bine să se concentreze atenţia asupra problemelor ce încă îşi aşteaptă o rezolvare.
Mulţi au considerat vizita miniştrilor în zonele inundate din Teleorman un exemplu de exerciţiu de PR (bun sau rău). Asta e la fel cu notă Fă de mai sus, în loc să-şi concentreze atenţia spre ceea ce contează, chiar ei jurnaliştii dirijează atenţia în aşa manieră încât îl transformă în exerciţiu de PR, care altfel ar fi făcut vizita să pară altceva, un ceva „normal” pentru o ţară în care conducătorii trăiesc extravagant şi nici macar nu au bunul simţ să se sfiască în faţa celor în ai căror bani se lăfăie.