Mi se pare mie sau Pinterest chiar începe să accelereze, după o lungă perioadă de activitate amorţită?
Pe lângă faptul că lucrează asiduu la adăugarea de noi funcţionalităţi la platformă, Pinterest lucrează şi la calitatea conţinutului distribuit în reţea oferind funcţii de tip rich snippets magazinelor online.
Începând de ieri, toate magazinele online eligibile din platforma ecommerce Shopify au la dispoziţie funcţie Rich Pins (date structurate). Este o veste bună, pentru ambele părţi. Pinterest profită de faptul că Shopify este în plină ascensiune şi atrage spre reţea peste 100.000 de proprietari de magazine online (construite în Shopify). De partea cealaltă, Shopify, profită de faptul că în comerţul online din nordul Americii şi vestul Europei, Pinterest esteo reţea foarte populară.
Luând în calcul şi funcţia Ads, de la Pinterest, putem să ne dăm seama destul de uşor că „micul star” devine o soluţie din ce în ce mai viabilă pentru marketingul online.