Noutăţi Adwords şi Google Plus, orientate Mobile şi Local.
Pentru 2015 Google pregăteşte o serie de îmbunătăţiri la nivel de mediu şi locaţie de desfăşurare a…
Continue readingPentru 2015 Google pregăteşte o serie de îmbunătăţiri la nivel de mediu şi locaţie de desfăşurare a…
Continue readingCâteva menţiuni despre reclamele destinate utilizatorilor ce folosesc internetul mobil. Aspecte ce trebuie luate în considerare, pentru că vin la pachet cu tendinţa de a muta mediul de marketing spre Mobile.
Continue readingVa fi SEO pe Facebook tot la o scară mică, dar ceva mai mult decât până acum. Logic, combinând SEO pentru web cu SEO pentru Facebook, se poate ajunge la un rezultat mult mai bun. In funcţie de setările de confidenţialitate, informaţiile postate cândva pe Facebook pot fi oricând o sursă de trafic.
Continue readingGoogle a implementat în motorul de căutare etichetele Mobile Friendly. Etichete care vor aviza utilizatorul de Google Search că site-ul al cărui rezultat apare în SERP este optimizat pentru Mobile.
Continue readingNative Ads nu îmi pare a fi viitorul. Ci deja prezentul. Sunt deja ani de zile de când, ca şi marketeri, folosim şi ne folosim de Native Ads. Mai mult de atât, am dezvoltat conceptul şi l-am transformat în Social Native Ads.
Continue reading