Despre inelul de logodnă s-au scris multe rânduri. Însă, dacă astăzi inelul de logodnă este un produs foarte popular, cu însemnătate foarte mare pentru cupluri, meritele pentru această popularitate sunt datorate în special unei geniale campanii de Marketing.
În 1938, pe fondul uneia dintre cele mai dure crize economice prin care a trecut lumea modernă, compania De Beers a găsit o soluţie genială pentru a putea rezista colapsului preţului diamantelor.
Studiile şi analizele de Marketing, din piaţă, arătau că în rândul tinerilor inelul de logodnă devenea din ce în ce mai puţin popular, în condiţiile în care bijuteriile erau cumpărate din ce în ce mai rar. Sub denumirea „Diamonds are Forever”, faza de advertising a campaniei începută în 1939 a remodelat, în ceea ce cunoaştem azi, comportamentul oamenilor referitor la tot ceea ce înseamnă inel de logodnă. Valorile pe care campania le promova erau simple, de efect, şi anume că un inel de logodnă este indispensabil şi că diamantul este singura piatră demnă de a fi folosită pe un inel de logodnă.
Impactul financiar al campaniei a fost unul uluitor. Între 1939 şi 1979, timp în care campania a consumat bugete între 200.000 şi 10.000.000 dolari anual, compania De Beers a crescut încasările, doar în SUA, de la 23 milioane dolari până la 2,1 miliarde dolari.
Impactul campaniei asupra pieţei a fost unul covărşitor, modelând comportamentul consumatorilor întocmai valorilor promovate de campanie.
Campania Diamonds are Forever este una din acele campanii care arată de fapt ce înseamnă Marketingul.