Am promis ca nu mai atac pe cei ce se ocupa de Legea Apei sau campania in sine, oricum eu am spus-o de la inceput ca respectiva campanie e doar o smecherie de marketing!
Se pare insa, ca desi s-au tot vorbit atatea si au fost atatia care au incercat sa-mi demonstreze contrariul, adevarul a iesit la iveala, surprinzator chiar, zilele trecute!
Ati auzit de Webstock? Si daca nu ati auzit nu-i bai, nici el n-a auzit de voi 😀 insa ieri a fost decernarea premiilor unde la categoria ”proiecte sociale”, pe locul 2, a incheiat competitia …cine, cine?…da..”’Legea Apei”!
Eu nu mai zic nimic, sa mai zica si altii, in fond mi s-a dat dreptate si anume ca toata tevatura facuta in jurul acesti legi(in continuare fictiva) nu a fost decat o campanie de advertising si marketing!
…si cand imi amintesc cum mi se tot repeta….”nu, nu, te inseli, Legea Apei este o campanie de ce apeleaza la spiritul civic al romanilor, incercam sa facem lucruri bune…bla, bla”!
Apropo, daca va uitati mai atenti la clasament descoperiti o alta campanie ”cu spirit civic” ce innebunise internetul acum ceva timp, este vorba de ”Romanii sunt destepti”!
Acestea fiind spuse, amintiti-va mereu, pe internet nu tot ceea ce vezi e ceea ce pare!
Iata lista castigatorilor la Webstock, categoria Social Projects:
- Locul III – Cupa Virtuală Timișoreana
- Locul III – Gilette
- Locul II – Legea Apei
- Locul I – Rom. Românii sunt deștepți