Cum în urmă cu câteva săptămâni am decis să închid balantza.com şi să-l redirectionez către liviur.ro, în mod normal ar trebui să procedez la fel cu toate conturile din SM ale balantza.com. Adică pagina de Facebook, pagina G+ şi ce mai există.
Dacă la pagina G+ am decis repede, în fond G+ este un fel de walking dead în present, la pagina de Facebook încă am dubii.
Nu, nu funcţionează tehnica de unire a paginilor, astfel încât să pot aduce oamenii ce urmăreau balantza.com pe pagina liviur.ro, pe Facebook.
Să le păstrez pe ambele, parcă nu ar avea sens. Pentru că da, omisesem să menţionez, noul blog are pagină de Facebook proprie.
Departe de mine vreun gând melancolic care să mă facă să nu renunţ la pagina de Facebook a Balantza. Mai mult, o mică părere de rău că aş pierde cei cca 1500 de oameni ce urmăreau postările prin acel canal.
Dilema porneşte de la simplul fapt că indiferent de cât de de bun ai fi, tot trebuie să plăteşti Facebook pentru a livra statusurile paginii către urmăritori. Deci, păstrând proporţiile, într-un final cam aceeaşi audienţă ar fi, ca număr. Indiferent că ai 5000 sau 500 de fani, tot pe la un maxim 50-100 de persoane in audienţă se ajunge, în cel mai fericit caz, atunci când nu boost-ezi statusurile.
Păreri?
*bineînţeles, păreri argumentate 🙂
*update 3.09.2015: Facebook a introdus intre timp optiunea de modificare a numelui unei Pagini, astfel ca acum, indiferent de numarul de fani, poti schimba foarte usor numele.
Puteai sa schimbi numele paginii. Dura vreo 2 saptamani…
da. am incercat de fapt. dar ma enerveaza ca numele paginii sa nu corespunda in nici un fel cu url-ul.
Pai puteai schimba ambele 😉
tehnic, doar daca apelam la facebook, la suport clienti. insa si asa, era ca la loterie. nu obisnuiesc sa fie atenti la solicitari „banale”. daca era ceva ce tinea de contul de advertiser atunci sigur se miscau rapid.
oricum, de curiozitate, am sa incerc si varianta asta.