Din câte se pare, Google lucrează de zor la îmbunătăţirea afişării reclamelor în GDN (Google Display Network). Sau în Adsense, ca să fie pe înţelesul celor ce nu au legătură cu Adwords şi nu sunt obişnuiţi să privească din acea perspectivă.
Testele au fost vizibile de multe ori, în zilele ce tocmai au trecut, şi pare din ce în ce mai clar că Google intenţionează să introducă paginaţia, în reclamele Adsense.
Nu pot să spun, neştiind alte detalii esenţiale, cât bine sau rău ar provoca această schimbare. Însă, o întrebare apare destul de evidentă: -clickul pentru schimbarea reclamei (pentru a vedea reclama nr 2) este taxabil şi dacă da, atunci pentru cine, iar dacă nu atunci care-i avantajul publisherului?
Sigur, vom afla toate răspunsurile cât mai curând, cred eu.
just another bullshit tactic that keeps away publishers from adsense. 😀
probabil…
Google incearca sa unga masina Adsense, insa pentru Romania cred ca va fi inutila mutarea.