Foarte probabil nu mai este un secret pentru nimeni, mai ales pentru cei ce activează în OM sau SMM, că cea mai mare valoare a unui site stă fix în numărul său de utilizatori.

Deasemenea, conţinutul generat de utilizatori sporeşte considerabil valoarea unui site. Iar aici sunt exemple numeroase, aplicabile pe orice nişă.

Echipa de marketing online din spatele OfferPop (platforma de marketing digital, offerpop.com) s-au gândit că un infografic bine realizat, plin de informaţii de interes care mai sunt şi rare în online, ar ajuta foarte mult la promovarea propriei lor platforme. Deci win-win, cum ar veni, infograficul fiind deja publicat de multe alte site-uri de specialitate. 🙂

Aşadar, infograficul de mai jos este despre cum poţi aplica UGCS (user generated content strategy) în E-Commerce cu scopul, evident, de a creşte numărul de conversii. Fiind vorba, în special, despre macro-conversii.

Merită studiat, pentru că are câteva chestii foarte interesante (le descoperiţi voi care).

E-Commerce

E-Commerce