Cam asta a fost cu butonul de dislike. Și cam asta este și cu specialiștii care ințeleg doar ce vor. Unele lucruri trebuie servite așa cum sunt oferite, fără a mai căuta semnificații ascunse.
Facebook a lansat un prim test al noilor butoane empatice. Așa cum a promis, M. Zuckerberg, Facebook va avea și alte butoane care să exprime empatia ori simpatia vis-a-vis de o anumită informație.
Butoanele, sub forma popularelor Emoji, sunt 6 la număr. Și acoperă o gamă aproape completă de emoții ce pot fi generate de o anumită informație distribuită pe Facebook.
Acum, pentru specialiștii SM dar mai ales pentru cei de Marketing, butoanele astea oferă șansa unei mult mai granulate analize despre cum reacționează oamenii la anumite informații dinspre sau despre brand. Pentru restul utilizatorilor, va fi distracție, bănuiesc.
Să fie bine, să nu fie rău. 🙂
*via TechCrunch si Facebook Newsroom, in cel din urmă articol discutându-se și despre impactul in ranking al noilor butoane.
Niste butoane gen ”i hate u” ar fi avut un succes nebun. ”Angry” sau ”sad” nu sunt suficient de funny