Da, Google Search indexează mai mult conţinut din Google Plus decât din Twitter. Şi este normal să fie aşa. De fapt este logic să fie aşa.
Iată doar câteva motive:
-Google Plus, într-o analiză per ţară, are mai mulţi utilizatori decât Twitter în oricare ţară ar fi făcută analiza;
-din Twitter, Google Search indexează doar timeline-ul utilizatorilor, adică pagina principala de profil, la fel cum se întâmplă şi în cazul Facebook *, pentru că fiind reţele de socializare fiecare user are setări diferite de privacy şi ar putea însemna o încălcare acestor drepturi dacă întreg conţinutul ar fi indexat (in sistem per post si nu per pagină);
-deasemenea, datorită structurii ca platforma dar şi rolului pe care-l are pentru Google Search, Google Plus permite indexarea corectă şi în funcţie de relevanţă a conţinutului utilizatorilor (dacă aceştia şi-au dat acordul), afişându-l în SERP numai în condiţii de relevanţă pentru user şi doar dacă acesta este logat în propriul cont Google;
În aceeaşi ordine de idei, un status de genul este doar o glumă (probabil).
*de pe Facebook mai este indexat şi conţinutul unor aplicaţii, de tip news (în general)
**tot de pe Facebook sunt indexate, în anumite cazuri, şi statusuri, însă în momentul accesării acestora din Google direcţionarea va fi făcută direct spre timeline-ul utilizatorului/paginii, nu spre post (status)
E si normal sa faca asa, fiecare face asa sa isi promoveze produsul mai bine.