Atunci când copy&paste nu face parte din modul tău de lucru se întâmplă inevitabil să laşi loc creativităţii să zburde. Iar când creativitatea zburdă nestingherită se întâmplă să reuşeşti multe. Între aceste „multe” reuşite se numără şi o excelentă reclamă aşa cum este cea de la Dove.
Se numeşte Pansament de Frumuseţe. Intriga reclamei conţine o fictivă lansare de produs nou, un aşa zis pansament de frumuseţe, un plasture, care odată pus pe mâna persoanei ce-l probează are sau trebuie să aibă un efect în genul placebo. Numai că persoanele ce au testat acest plasture nu au avut habar că în realitate nu este nimic special cu plasturele Dove şi nu mică le-a fost surpriză să afle asta la final.
Pe scurt, concluzia este că nu ai nevoie de super-produse complexe pentru a fi frumoasă ci ai nevoie de produse simple, excelente, sănătoase, care să te facă să te simţi bine. Cam asta am înţeles eu din reclama Dove. O reclamă ajunsă viral în doar câteva zile, cu aproape 7 milioane de vizualizări pe Youtube.