Indelung asteptat, The Hunger Games 2, a fost lansat pe marile ecrane din intreaga lume saptamana trecuta. Daca succesul primului film din seria de ecranizari dupa romanele SF, bestseller, scrise de Suzanne Collins a fost oarecum surprinzator, cel de-al doilea film pare a rupe cateva bariere inca de la lansare.
The Hunger Games 2, sau in titlul sau complet The Hunger Games: Catching Fire, a avut costuri de productie cifrate la circa 141 de milioane de dolari. Incasarile din primul weekend de dupa lansare, totusi, au facut ca fiecare banut investit in producerea filmului sa merite. Astfel, in doar cateva zile de la lansare, The Hunger Games 2 a strans mai mult de 161 de milioane de dolari.
Iar asta nu este tot. Vorbeam de bariere si de faptul ca filmul pare a rupe cateva bariere in ceea ce priveste notorietatea si popularitatea. Una dintre aceste bariere este cea a socializarii online, lansarea filmului fiind insotita de o excelenta campanie de marketing online in SUA si marile tari europene, ceea ce a dus in scurt timp la viralizarea filmului. De la share la like, de la comentarii pana la vizualizari repetate de chiar 3 sau 4 ori in decurs de doua zile ale filmului de catre aceeasi oameni, toate acestea arata ca inainte de a avea succes in cinematografe, The Hunger Games 2 are un succes enorm in Social Media si in principal in randul utilizatorilor de retele de socializare.
De altfel se poate vorbi despre un brand, The Hunger Games, si despre lovebrand, adica de faptul ca oamenii si in special tinerii sunt atat de captivati de aceasta poveste, de acest film, incat ii dedica enorm de mult timp, indiferent ca este vorba de timp acordat socializarii si comentarii pe baza filmului impreuna cu prietenii in online sau pur si simplu despre un nou drum la cinema pentru a revedea filmul, chiar daca il revazusera cu doar o zi, doua, mai inainte.
O continuare a productiei The Hunger Games pare a fi iminenta, mai ales ca autoarea povestii a creat o trilogie, Mockingjay urmand a fi ecranizat cat de curand.