Un infografic despre Social Media dar mai ales despre modul cum este perceputa de catre clienti activitatea pe paginile de brand (de pe Facebook, Twitter etc..)!
Cateva informatii stiute deja, dar parca au alt farmec atunci cand sunt si demonstrate de un studiu amanuntit.
Dintre consumatorii intervievati de catre Disruptive Communications (firma ce a realizat studiul):
- -42,5 % consumatori detesta greselile gramaticale sau de exprimare;
- -24,9% consumatori detesta actualizarile ce contin prea multe informatii ”reclama”;
- -12,8% detesta actualizarile foarte frecvente, pe pagina unui brand;
- -12,5% detesta tentativele in exces de a incerca glume sau amuzament;
- -17,4% detesta faptul ca actualizarile sunt prea rare;
Evident, studiul este facut la nivelul Marii Britanii, insa o oarecare relevanta are si pentru Romania, pentru ca nu cred ca diferentele sa fie prea mari. O alta chestie destul de importanta de luat in calcul este varsta clientilor, pentru ca segmentul de varsta 18 – 24 are o parere destul de diferita de restul. Nu in ultimul rand, genul este deasemenea important, insa diferentele nu sunt semnificative, atat femeile cat si barbatii avand aproximativ aceleasi pareri.
Toate informatiile le gasiti in infograficul de mai jos! Enjoy 🙂