Creativitatea unor oameni depaseste de foarte multe ori limitele imaginatiei, in special atunci cand vorbim de advertising, chiar daca exista cateodata si esecuri lamentabile, probabil din cauza unui exces de creativitate sau cine stie, poate din cauza unui mod de prezentare nu tocmai atragator!
Exista insa si foarte multe cazuri in care creativitatea, in advertising si marketing, de care dau dovada multi dintre specialisti, uimeste de-a dreptul audienta!
Social Media si promovarea prin intermediul acestui domeniu, a ridicat foarte mult stacheta a ceea ce inseamna creativitate in marketing si advertising in ultimii ani! Drept dovada este si clipul urmator, clip ce prezinta ideea, modul prin care gigantul american Pepsi a decis sa-si promoveze unul dintre cele mai faimoase produse, Max!
Ce au facut cei de la Pepsi pentru a promova Pepsi Max?
Ceva simplu, la prima vedere, una bucata magician cu ”puteri supra-naturale”, capabil sa leviteze, un autobuz supra-etajat (si el ”supra”), cateva camere video mobile, combinate in asa fel incat sa uimeasca asistenta, pe strazile Londrei!
Urmariti clipul, a avut peste 3 milioane de vizualizari in doar 4 zile si a devenit un adevarat viral, mai bine zis, o reclama viral!
Ah, sa nu uit, la fel de important este si numele de scena al magicianului, Dynamo, la originile sale, indian!