O rubrica draga mie, pentru care nu am mai scris de mai bine de 2 ani de zile, Pulsul zilei, o reactivez incepand de azi, cu numele de Pulsul Zilei in Online (asta si pentru ca intre timp, numele Pulsul Zilei a fost preluat de altcineva ca domeniu si nu ar fi corect fata de munca lor)!
Practic voi incerca zilnic sa ofer o stire care mi se pare mie a fi super-mega-hiper interesanta! Adica genul acela de stire care te da pe spate, totul prezentat foarte scurt si la obiect! 🙂
Pulsul Zilei in Online este dictat azi tocmai din Taiwan, de unde am aflat ca mega-super compania Samsung a postat pe internet recenzii de utilizator false, cu scopul de a spori increderea consumatorilor in produsele oferite de companie! Iar asta nu e totul, pentru ca se pare, cei de la Samsung Taiwan, au angajat oameni de marketing care erau special instruiti sa mearga si sa comenteze pe forumuri sau site-uri si retele de socializare unde se faceau recenzii de produs!
Eu as zice, ca sunt cam lenti taiwanezii astia, pentru ca in Romania este de mult o practica aceea de a altera fluxul de informatii cu recenzii/comentarii false! :))
Stirea vine ca o ”bomba” pentru lumea online din Taiwan, mai ales dupa ce se pare ca Samsung nu s-ar fi limitat doar la a-si promova propriile produse prin recenzii false, ba’ chiar au mers si mai departe, platind studenti sa atace produsele concurentei (de multe ori chiar pe paginile concurentei)!
Totul a fost desconspirat in ziua cand in Romania era lansat cu surle si trambite (cam multe surle, cam multe trambite) noul model smartphone, Smasung Galaxy S4!
Si pentru ca taiwanezii sunt totusi mai eficienti in a-si proteja societatea de informatii manipulate, politia locala investigheaza acum toate aceste acuzatii! Sunt curios ce finalitate va avea totul, mai ales ca, se pare, exista documente ce demonstreaza clar aceste acuzatii! Bineinteles, tocmai existenta acestor documente au provocat si reactia de ”mea culpa” a celor de la Samsung, care si-au recunoscut fapta in cursul serii de ieri!
Oare in Romania cate companii procedeaza astfel? Sau, si mai si, oare si in Romania Samsung procedeaza la fel? 😀