Va spuneam in articolul precedent, cel despre Author Rank si modul cum poate fi dobandit, ca primul pas este obtinerea Authorship!

Exista doua metode, una simpla si una ceva mai complexa! Pe cea complexa nu o voi explica pentru ca sincer o consider ineficienta dar si cu mult prea multe erori!

Asadar, metoda simpla de a obtine Authorship, in doar 3 pasi!

  • -creezi un cont Google Plus(daca il ai deja inseamna ca pentru tine acest pas nu estenecesar)
  • -in profilul Google Plus, odata creat, mergi la rubrica ”Despre” si in sectiunea ”Colaborator la” treci linkul blogului tau dar si linkurile tuturor publicatiilor unde mai scrii! Suplimentar poti trece si in sectiunea ”Linkuri”, linkul blogului tau, insa acest pas nu afecteaza obtinerea Authorship!
  • -ultimul pas este reprezentat de completarea profilului tau de utilizator, pe blogul tau precum si pe toate celelalte publicatii unde mai scrii, cu linkul spre profilul tau Google Plus!

Atat, nimic mai mult! In maxim 24 de ore datele vin colectate si corelate de catre Google iar tu ca blogger obtii calitatea de autor sau Authorship!

Asa cum va amintiti din articolul precedent, obtinerea Authorship este primul pas, odata obtinut Authorship trebuie sa faceti pasii urmatori(mentionati in articol) pentru a va ajuta propriul Author Rank sa creasca!

Evident, voi va veti face treaba acolo unde aveti acces de administrator, insa esential este ca blogul vostru sa trimita zilnic date structurate catre Google(hcard, review-aggregate, schema.org si data-vocabulary.org)!

Ma voi rezuma doar la aceste informatii pentru a simplifica, insa tineti minte:

  • -Authorship este primul pas, unul esential, in a obtine Author Rank;
  • -Author Rank va reprezenta in viitorul apropiat elementul cheie in afisarea rezultatelor in SERP pe Google, Page Rank-ul trecand in plan secundar si subordonat direct Author Rank;
  • -pentru un publisher(creator de continut), Authorship precum si Author Rank vor insemna o adevarata emblema, legitimatie virtuala in functie de care vor putea, in special, negocia onorarii percepute pentru publicarea de continut editorial cu caracter publicitar(advertoriale)!