Deşi la nivel de reţele de socializare, implementarea functionalitatilor tipice ecommerce nu a avut roadele scontate, Twitter a decis să încerce şi, poate, să reuşească acolo unde Facebook (cel mai puternic exemplu) a dat greş.

Începând de azi, Twitter testează în SUA o funcţie de cumpărare, un buton „buy”, tipic ecommerce. Rolul acestui buton va fi simplu. Utilizatorul va avea o cale mult mai scurtă de la interactionarea cu un produs (anunt/reclama) pe reţeaua de socializare până la cumpărarea efectivă. Mai exact, după ce va apăsa respectivul buton, utilizatorului îi vor fi afişate secţiunile necesare pentru a completa paşii de livrare a produsului, precum şi plata pentru comandă.

Este destul de simplistă funcţia aceasta, aşa cum este creată şi gândită să funcţioneze. Aş putea chiar considera că Twitter va avea succes, în special în ţările unde nivelul de penetrare al retelei este destul de mare.

Butonului „buy” îi vor urma şi alte butoane asemănătoare, în fond ecommerce nu înseamnă doar macro-conversie ci şi micro-conversie. Şi, deci, este de aşteptat să apară butoane gen „revendică oferta, revendică tichetul etc” In sprijinul acestei afirmatii vine si zvonul conform căruia Twitter ar testa un buton „click to call”.

ps:-pentru cei cu un numar foarte mare de followers, pe Twitter, obtinuti organic, se anuntă vremuri bune dacă vor să câstige bani folosind Twitter, fie si doar prin recomandări simple, de produse (in stil affiliate)

twitter-buy-now

 

*via BI