Mai 19, 2016

Rich Cards, format nou în Google Search

Rich Cards, noul format de afișare a rezultatelor în Google Search, este bazat pe un format mai vechi (dar încă folosit de doar cca 30% din site-uri), numit Rich Snippets. Google încearcă să sporească astfel utilitatea motorului de căutare pentru utilizatorii săi. La fel cum Snippets marchează și structurează anumite […]
Mai 13, 2016

SEO – Să ne reamintim chestiunile de bază

SEO, probabil cea mai dinamică și alertă zonă din Online Marketing, a fost și zona care a atras de-a lungul timpului foarte, foarte mulți specialiști. Unii pricepuți, alții mai puțin pricepuți. Și cum SEO este o meserie care se învață efectiv ”în câmpul muncii”, trebuind să aplici teoria pentru a ști […]
Ian 13, 2016

Google Panda va rula non-stop

Dacă până acum Google Panda era considerat un algoritm al motorului de căutare pe care Google îl rula periodic, pentru a penaliza site-urile slabe la capitolul calitate conținut, de acum Google Panda este parte din motorul de căutare și va rula non-stop. Algoritmul Panda a devenit parte a motorului de […]
Sep 1, 2015

SEO, multă muncă pe lângă automatizări

În SEO este vorba de un volum uriaş de muncă. Automatizările doar reduc acest volum, pentru specialişti devinind mai uşor să se axeze direct pe targetare iar companii devenind mai puţin costisitor.