Recunosc, nu imi apartine ideea acestui articol, de fapt el a fost scris in limba engleza pe Social Media Today, aducand in prim plan un subiect foarte ”hot” chiar si pentru blogosfera romaneasca!
E cineva care nu este de acord cu expresia: -titlurile stupide si topicuri patetice nu creeaza continut de calitate!?
Prefer sa cred ca nu sau mai bine zis aleg sa cred ca nu, pentru ca astfel de metode nu fac altceva decat sa stirbeasca credibilitatea, respectul, aprecierea fata de bloggerul in cauza! Un titlu stupid poate aduce trafic, un topic patetic poate genera comentarii, dar nu pot fi considerate continut de calitate!
Ce inseamna continut de calitate? E simplu, un ”ceva”, text, video sau fotografie sau toate combinate, care poate fi citit cu drag si interes chiar si la 2 ani de la publicare! Asta inseamna continut de calitate! Nu conteaza ca topicul ales este o stire cotidiana, o poveste sau poezie, un pamflet sau caterinca, un documentar sau videoclip, o reprezentare foto sau sfaturi practice, conteaza modul de expunere, conteaza respectul fata de tine si de ceea ce scrii, dar mai ales conteaza cel mai mult faptul ca tu iti respecti cititorii si nu iti bati joc de inteligenta lor!
Crede cineva ca daca foloseste zeci de tag-uri sau cuvinte cheie are continut valoros pe blog? Daca da, atunci se inseala amarnic, imi pare rau s-o spun dar se pacaleste singur si mai grav, ii pacaleste pe cei ce intra pe acel blog!
Kevin Jorgensen, autorul articolului ce l-am mentionat, spunea asa:
-scrie pentru oameni inteligenti, oameni reali, nu pentru robotii de indexare ai Google;
-nu te izola de restul lumii, nu te izola de restul blogosferei, nu spera sa obtii credibilitate prin articole ce nu contin nici macar 140 de caractere!
-titlul este vedeta, insa nu apela la ”bombastic, senzational” pentru ca in ziua de azi, acele articole nu mai atrag atentia decat celor ce citesc bloguri o data pe saptamana;
Si omul le-a zis bine, nu?
Ai articole superbe care merg comentate pe deplin. Singurul inconvenient ar fi metoda pe care ai ales-o pentru comentarii. Omul vrea sa comenteze dar as vrea si un link totusi. Nu stica nici pe el, nici pentru tine.
Ma bucur ca iti plac articolele! Am modificat rubrica de comentarii, sincer credeam ca si Disqus ofera posibilitatea de a lasa link la profil comentatorului!
Multumesc de raspuns. Uite ca nu oferea :D. Pe scurt, eram la serciviu, noaptea, si cautam informatii pe net..adica o frunzaream. Am dat de blogul tau acum 2 zile si mi-a placut foarte mult, si ti-am citit vreo 4..5 articole de pe telefon. Azi dimineata, l-am accesat si de pe laptop. Pai diferenta de la cer la pamant.
PS1: nu stiu ce modalitate folosesti pentru a fi optimizat si pentru variantele mobile.. (mobile.dudamobile.com) asa apare la mine. Textul merge citit foarte ok, doar ca e incredibil de greu de navigat pe el. Am citit ce am gasit doar sub articol, acele related post, doar ca pe telefon apar anapoda rau. Ar trebui sa verifici de pe ceva..(eu am o panarama de telefon nokia c5-03), dar alte bloguri merg foarte bine si nu folosesc acel serviciu de optimizare pt mobile.
PS2: bina ca ai scapat de disqus, se plang multi de el. Sincer, a fost o exceptie ca iti lasasem com, de obicei plec repede de pe rubrica de comentarii care nu permite link :). Probabil acum vei castiga mai mult comentatori. Aveai demult disqus?