Analisti si specialisti de Social Media din Statele Unite ale Americii au luat la disecat activitatea Facebook precum si impactul avut de modificarile de design si interactiune intre useri, pe care reteaua de socializare le-a implementat la inceputul lunii martie!
Intr-o reuniune in care topicul principal al discutiei a fost marketingul si advertisingul pe Facebook, analistii au sustinut ca un nou trend se instaleaza cu rapiditate printre utilizatorii retelei si anume acela al selectarii concrete a informatiilor primite (servite ca publicitate)! Cu alte cuvinte, specialistii sustin ca succesul unui marketing sau a unei promovari reusite pe Facebook consta tocmai in servirea unei informatii de calitate, concisa si precisa, intr-un ritm sau interval in care il lasa pe utilizator sa disece si sa discearna informatia, sa verifice, dar mai ales timp in care utilizatorul are sansa sa-si descopere interesul sau nu fata de un anume produs, fata de informatia in sine!

Putin da’ bun, mai pe romaneste!

Motivatia si explicatiile specialistilor americani constau in tocmai faptul ca odata sporit numarul de utilizatori dar mai ales de companii sau mici intreprinderi, de publicatii sau organizatii, a sporit vizibil si cantitatea informationala, ajungand la un nivel in care sufoca utilizatorii, nivel la care acestia incep sa-si piarda interesul, incep sa ignore, incep sa deteste acea informatie ce le este ”bagata pe gat fortat”!

Un alt aspect extrem de important ce s-a discutat a fost tocmai modul involuntar prin care companiile, publicatiile, organizatiile isi pierd nu numai fanii ci chiar si pe cei care consumau informatia furnizata, adica modul repetitiv, agresiv de a prezenta informatia, un mod atat de agresiv incat a inceput sa semene cu spamul si care ii face pe utilizatori sa inchida respectivele surse de informatie fara nicio remuscare! *aviz la cei care pun linkuri in mod reptat pe facebook 😛

Sfatul specialistilor:- prezentati informatie intr-un mod simplu, sincer, atractiv, dar mai ales intr-un mod in care respectati utilizatorul si rabdarea acestuia! Nu creati continut doar pentru voi si modul vostru de perceptie ci fiti foarte atenti si la cei care ”consuma” acel continut, luati in considerare si reactiile lor!

Sper sa gasiti de folos cele mentionate mai sus, pentru ca nu-i asa, un blogger de succes e un blogger informat corect!

sursa articol: mashable.com