O mică observaţie despre Studiile Social Media.

Ar putea cineva să-mi explice care este motivul pentru care atunci când se fac Studii Social Media, una dintre întrebările de bază este venitul respondentului?

Ok, studiile sunt bune. Oferă date interesante celor ce ştiu să se folosească de astfel de date. Însă partea asta de “cât câştigi?” mi se pare o dovadă a lipsei de profesionalism ori o reminiscenţă a vremurilor comuniste când fiecare angajat ştia cât câştigă oricare alt angajat din uzina în care lucra.

Unele lucruri sunt private. Şi sunt aşa cu un scop. Iar scopul este simplu, să-l facă pe angajat să se concetreze pe ceea ce are de făcut la job, indiferent de remuneraţia colegului său.

Pe de altă parte, cei ce fac astfel de studii aleg, prin modul de concepere a studiilor, să lucreze cu date private şi cu tot ce înseamnă asta. Pentru că, repet, salariul, venitul unei persoane fizice este o chestiune privată, la care au acces doar entităţi autorizate (contabilii, şefii, anaf-ul etc).

Aşadar, care-i motivul?

Leave A Reply

Navigate