Creative Days, campania Social Media lansata la finalul lunii mai de catre Adobe cu scopul de a promova unul din cele mai de succes programe software ale companiei, Photoshop, tinde sa devina un adevarat viral ce cuprinde nu numai mediul online ci si mediul offline, asta pentru ca specialistii ce au pregatit campania de promovare s-au gandit la un mod inedit de a face reclama apeland la elemente tipice mediului online aplicandu-le in mediul offline!
In ce consta?
Un super-specialist in Photoshop, cateva camere video ascunse intr-o statie de autobuz, un aparat de fotografiat super-performant, un display HD incadrat in locul unei reclame din statia de autobuz!
Atunci cand o persoana se opreste in statia de autobuz, este fotografiat de la distanta, apoi specialistul in Photoshop ii face instant, live, o caricatura! Totul se desfasoara sub ochii persoanei respective, desi aceasta nu realizeaza cum este posibil asa ceva! E un fel de camera ascunsa, imbinata cu live-photoshoping!
Mie personal mi se pare o idee super! Drept dovada pentru succesul campaniei lansate pe 21 mai la Johannesburg, in Africa de Sud, si repurtata mai apoi in orase precum Milano, Istanbul, Varsovia, Moscova, Londra, Barcelona, Stockholm, Berlin, Amsterdam (iar caravana Adobe Creative Days isi va continua itinerariul in alte 4 orase) este si clipul de mai jos, ce a reusit sa colecteze nu mai putin de 14 milioane de vizualizari in mai putin de 30 de zile!