Saptamana trecuta noul Google Maps a devenit online si odata cu noua interfata a devenit posibila pentru afacerile locale o mult mai buna si eficienta listare in aplicatie dar si o mult mai eficienta metoda pentru utilizatori sa gaseasca exact ceea ce au nevoie, indiferent ca ar putea fi vorba despre o benzinarie, un restaurant, un magazin sau orice altceva din domeniul prestarilor de servicii.
Pentru Google, Maps combinat cu Places for Business, este metoda optima de a sprijini afacerile locale, indiferent de zona. Si, bineinteles, de a creste veniturile companiei. 😀
Sigur, noul Google Maps nu tinteste doar oferirea de solutii pentru utilizatorii ce cauta diverse produse si/sau servicii, ci bineinteles tinteste si o mult mai eficienta mobilitate a utilizatorilor (daca pot spune asa) in sensul ca Maps a devenit un adevarat navigator, indiferent ca utilizatorul calatoreste cu automobilul, trenul, bicicleta sau ca pieton.
Revenind la sprijinul pentru afacerile locale, noul Google Maps ofera utilizatorilor acces la informatii detaliate despre afacerile din zona vizata de utilizator, incluse fiind aici si recenziile altor utilizatori, ceea ce trebuie sa recunoastem ca a devenit un punct sensibil pentru orice firma sau companie ce isi promoveaza afacerile in online.
Foursquare este concurenta Google Maps in acest moment in ceea ce priveste listarea locala a afacerilor de diverse tipuri si tinand cont de faptul ca Google este un intreg angrenaj nu doar o simpla unealta, tind sa cred ca daca Foursquare nu se misca repede, aducand ceva nou, atunci va incepe sa dispara usor, usor.