Ceva mai devreme in cursul zilei de azi am vorbit despre serviciul Livefyre Social Native ADS si cum acest serviciu promite sa revolutioneze modul cum sunt servite reclamele in online.

Conceptul celor de la Livefyre precum si decizia lor de a lansa respectivul serviciu nu a fost o intamplare, o viziune lipsita de orice contact cu realitatea, dimpotriva.

Majoritatea studiilor de piata au relevat faptul ca in ultimii ani reclamele clasice de tip banner au fost si sunt ignorate de catre utilizatori/cititori, motivele fiind multe insa principalul motiv fiind faptul ca foarte multi webmasteri au abuzat si abuzeaza folosind un numar foarte mare de reclame pe paginile/site-urile lor, afectand in mod direct experienta utilizatorului.

Astfel, tinta Livefyre a fost sa serveasca reclame neinvazive, in care textul sa predomine iar imaginile sa fie evitate la maxim iar daca imaginile sunt folosite atunci acestea sa fie de dimensiuni foarte mici si sa nu afecteze experienta utilizatorilor.

Cel mai important motiv pentru care Livefyre a decis sa lanseze Social Native ADS este faptul ca reclamele de tip Native sunt cele care in advertisingul online de azi sunt si cele care aduc cei mai multi clienti.

Drept dovada pentru eficienta reclamelor de tip Native ADS este studiul (si infograficul) celor de la IPG Media Lab, prin care se dovedeste destul de clar ca reclamele de tip banner sunt deja depasite si nu mai atrag decat pe cei ce sunt novici in online.

Comparand Native ADS cu Banner ADS rezulta destul de clar superioritatea conceptului ce implica reclama nativa.

 

Native ADS, reclame mult mai eficiente.

 

*info –IPG Media Lab