După ce la începutul acestui an Yahoo a întrerupt colaborarea şi parteneriatul cu Microsoft, în speţă cu Bing, iar recent Google a întrerupt parteneriatul cu AOL, în zare se întrevede un posibil parteneriat între cei doi giganţi, la nivel de motoare de căutare.

Mai exact, Yahoo ar urma să preia şi să folosească şi rezultatele organice Google, inclusiv şi reclamele livrate de către Google (prin Google Search Partners). Practic va fi un fel de Yahoo pe steroizi, pompat puternic cu ajutorul experienţei şi tehnologiei Google. Bineînţeles, nu înseamnă că Yahoo va fi la fel ca Google, în SERP, ci doar că rankingul în Yahoo va avea similitudini (foarte mari) cu cel din Google.

O alianţă între Yahoo şi Google este foarte probabilă. Asta pentru că AOL şi Bing doar ce au semnat un acord de colaborare pentru următorii 10 ani. În plus, nu trebuie să uităm că Marissa Meyer, actualul şef al Yahoo Search, a fost în trecut pe o poziţie similară la Google.

…să fie bine, zic. 🙂

*ps: – se gândea cineva acum 5 ani la o astfel de alianţă?

Yahoo_GoogleSearch3x2