Despre
Salut, numele meu este Liviu Rădulescu sau Liviu R. aşa cum mă semnez în online.
Sincer, rubrica asta nu este tocmai utilă pentru că oricum nu vei reuşi să mă cunoşti doar citind câteva rânduri aici, dar fie, îţi dau ceva info 😀
Câteva cuvinte despre blog şi scopul său
liviur.ro este cel de-al doilea blog al meu. După 5 ani de zile, am decis să renunţ la balantza.com, datorită unui motiv simplu şi anume că simţeam nevoia de schimbare. În principal, topicul preponderent al articolelor de pe liviur.ro va fi din zona mea de activitate profesională dar şi din, ceea ce generic numesc, actualitate (In Blogging Veritas).
Cum „lupul îşi schimbă părul dar năravul ba’ „, liviur.ro va păstra în continuare modul echilibrat de a analiza ori de a exprima opinii.
O mare parte din articolele de pe vechiul blog se vor regăsi în arhiva liviur.ro. Toate sunt marcate cu „arhivate Balantza”.
liviur.ro nu înseamnă altceva decât o continuare a muncii depuse. Dar într-un mod mult mai atent, profesionist.
Câteva cuvinte despre mine şi activitatea mea profesională
Sunt pasionat de tehnologie şi tot ce este nou în materie, filosofie şi literatură, sport (în special sporturile pe echipe), călătorii şi orice altceva ce poate să-mi ţină mintea trează şi să nu mă plictisesc! 🙂
Ca şi activitate profesională, sunt Digital Marketing & Ecommerce Consultant | Insight Analyst (in prezent Online Marketing & Ecommerce Manager al etbm.ro).
Practic ambele concepte/tipologii de Marketing, Downstream & Upstream. Sunt sustinator si promotor al conceptului Holistic Marketing încă de când am descoperit ce înseamnă asta iar aria mea de competență cuprinde:
- Marketing Strategy
- Marketing Intelligence (Insight Analytics, Business & Competitive Intelligence)
- Performance Marketing (PPC, SMM);
- Integrated Marketing (SEO, SEM, Social Media, Mobile & Video, Direct, Ecommerce, Email, Content, Native & Contextual Advertising);
- Inbound Marketing (Reputation Management, Lead & Conversion Nurturing, Brand Advocacy & Expansion);
- Relationship Marketing (Customer loyalty & Experience, Multichannel Strategy, Promotions)
Ce este Holistic Marketing?
O abordare modernă a Marketingului, in care business-ul este preluat și dezvoltat ca un intreg (oameni, procese, produse), vizând crearea de soluții pretabile alinierii sistemelor de lucru, serviciilor și relatiei cu clienții pentru a oferi consumatorilor o experiență consistentă și continuă, indiferent de canalele de Marketing folosite.
Intr-o strategie ori abordare Holistică a Marketingului, fiecare detaliu contează, pentru că Holistic Marketing inseamnă o vizualizare la 360 de grade a tot ceea ce inseamnă o afacere, de la intregul ciclu de viață al unui produs sau serviciu, până la intercontectarea departamentală din cadrul unei companii pentru a obține performanță și profit.
Holistic Marketing inseamnă strategii de Marketing flexibile, adaptabile, agile, coerente, consistente, eficiente create luând in considerare imaginea de ansamblu dar și modul cum această „imagine” functionează.
Am învăţat „cu ce se mănâncă” marketingul şi mai apoi marketingul online în cadrul corporaţiei Calzedonia, din Italia, prin prisma colaborării la implementarea diferitelor proiecte de franchising ale mărcilor companiei (Calzedonia, Intimissimi, Tezenis, Falconeri). Am avut colaborări temporare, pe timpul derulării anumitor proiecte online, cu AutoGrill și Nolan, în Italia.
Începând cu 2012 mi-am mutat aria geografică de activitate în România, continuând munca din perspectiva unui freelancer până la preluarea etbm.ro.
Mai multe despre proiectele la care lucrez sau am lucrat, găsiţi pe profilul meu de Linkedin.