Un video cu informatii detaliate despre cum sa creezi strategii SEO.
Desi au aparut cateva voci prin mediul online care sustin ca SEO a murit, in dauna OAO (online audience optimization), majoritatea celor conectati la acest domeniu stiu ca SEO este departe de a fi murit, dimpotriva, SEO este mai important acum ca niciodata, la fel si crearea de strategii SEO.
Totusi, nu vorbesc despre SEO asa cum era perceput acum un an de zile, inainte de inceperea erei web 3.0, ci de un concept SEO bazat extrem de mult pe date structurate, pe date de identificare a creatorilor de continut si a proprietarilor de site-uri, dar si pe interpretarea corecta a tipului de continut (de aia’ se numeste web semantic, nu-i asa?). In acelasi mod, SEO de azi si cel de maine, se va baza foarte mult pe datele structurate ce ajuta motorul de cautare sa identifice si sa indexeze parerile utilizatorilor despre produse, pagini, site-uri.
La nivel atat teoretic, cat si practic, optimizarea SEO se indreapta foarte mult spre mult doritul fair-play, in care valoarea si popularitatea continutului sa conteze, asa cum Google dar si ceilalti giganti ai online-ului insista foarte mult pe identitatea utilizatorilor tocmai pentru spori veridicitatea si relevanta ”popularitatii continutului”. Tocmai din cauza asta, crearea de bune strategii SEO este in continuare un topic de actualitate.
Despre OAO (online audience optimization) nu pot vorbi deocamdata, pentru ca la modul cum este explicat de cei care ”l-au nascocit”, OAO nu pare a fi decat SEO semantic combinat cu putin community management si o doza mica de online marketing, nimic mai mult.