De ce Blog Power este un concurs important pentru bloggeri?!

blog-power

Ruleaza de aproape doi ani de zile, saptamanal, are reguli stricte respectate cu sfintenie, este o competitie prin definitie dar dincolo de orice alta caracteristica, unul singur este atributul cel mai important al Blog Power :-formeaza lideri de opinie!

Pentru cei care nu inteleg despre ce vorbesc, este vorba despre concursul organizat de MWB incepand cu toamna anului 2011, in fiecare saptamana! Dintre toate activitatile organizate de MWB, Blog Power s-a dovedit in timp a fi cea mai stricta, dura si impartiala competitie destinata bloggerilor! Un regulament creat cu scopul de a nu defavoriza pe nimeni dar mai ales pentru a nu favoriza cumetriile, prieteniile si orice alte relatii ce ar putea sabota fair-play-ul!

Menirea Blog Power a fost inca de la bun inceput aceea de a ajuta bloggerii indiferent de experienta lor, indiferent de cat de bine manuiau penita virtuala, indiferent de rangul si rank-ul lor in lumea byti-lor!

De ce spun toate astea?

Simplu, pentru ca cel mai probabil a venit momentul ca Blog Power sa nu mai stea in umbra altor concursuri, doar datorita faptului ce mie nu-mi place sa ma laud si sa laud echipa MWB!

Blog Power nu promite publicitate, ci asigura faima! Blog Power nu promite like-uri ci asigura comentarii si discutii pe baza articolelor inscrise! Blog Power nu promite, dar asigura trafic, linkuri si deasupra oricarui alt avantaj acordat participantilor, la final doar cel mai bun castiga!

Avantajele Blog Power?

-linkuri, atat dinspre MWB cat si dinspre alte articole participante;

-trafic atat dinspre MWB, cat si dinspre alte bloguri participante;

-comentarii, in principal datorita regulamentului Blog Power, care este construit in asa fel incat sa creasca nivelul de implicare al cititorilor in discutii;

-reguli stricte, create pentru a avea impartialitate asupra desemnarii castigatorului;

-cel mai dur si totodata cel mai eficient sistem de votare aplicat vreunui concurs pentru bloggeri;

-promovare demna de un lider de opinie pentru castigatorul concursului, la fiecare editie saptamanala;

-posibilitatea pentru bloggerii incepatori de a se face cunoscuti in scurt timp, deopotriva cu posibilitatea bloggerilor cunoscuti de a se impune ca lideri sau formatori de opinie;

Ca simpla informatie, bloggeri ce au participat la Blog Power si au castigat cel putin una din editii au fost si in topul celor mai buni bloggeri in clasamentele finale ale celui mai mare concurs pentru bloggeri, Super Blog, un concurs maraton la care de regula participa cel putin 200 de bloggeri! Tot ca simpla informatie, castigatorul Spring Super Blog 2013, Sorana Bordas, este unul din bloggerii caliti in competitiile saptamanale ale Blog Power (castigand 3 editii) inainte de a deveni Super-blogger!  Si tot o simpla informatie, pot enumera cel putin 10 bloggeri care la prima participare la Blog Power erau arhi-necunoscuti in blogosfera iar dupa nici o luna de zile aveau deja o comunitate construita in jurul blogului personal si incepeau a se impune ca lideri de opinie!

Tema impusa de liderul de opinie (castigatorul editiei), articole reprezentand mai mult decat niste simple randuri de cuvinte insirate, comentarii obiective pe baza articolelor iar la final fiecare participant are de castigat!

Cam acesta este Blog Power, restul va las sa descoperiti si singuri! Saptamana acesta concursul se afla la editia cu numarul 68, ori asta trebuie sa insemne ceva, nu? 🙂

2 Comments

  1. Liviu articolul este bine scris si face foarte multe precizari. Eu vreau sa-ti aduc in atentie o chestiune destul de importanta, repet o supun doar atentiei tale.

    In timpul concursului se posteaza comentarii, unii ofera linkuri pe autor dofollow altii nofollow, cei mai multi fiind din categoria a doua. Blog Power ofera linkuri dofollow. Blogul meu are linkuri dofollow, deci ale mele conteaza pentru cei care ma viziteaza, altii pe care eu ii citesc si comentez imi da niste nofollow-uri inutile, cu foarte putina valoare din punct de vedere SEO. Crezi ca este echitabil?

    • Liviu R. Reply

      Eu sincer nu dau prea mare importanta, pentru ca valoare SEO tot este cedata, indiferent ca este nofollow sau dofollow, si nici nu pot pot impune o regula care sa forteze linkurile dofollow! De fapt prefer sa fie index-nofollow linkurile decat index-dofollow, pentru ca sunt multe linkuri in aceeasi pagina la BP, pentru ca se poate crea ferma de linkuri sau triangulare de linkuri! Cu alte cuvinte, echilibrul se stabileste de la sine, intr-un mod sau altul!

Leave A Reply

Navigate