Moda noua in advertising, viralurile facebook! Cel mai recent, cel cu salvatul mesei de Craciun pentru copii din Valea Screezi si Valea Plopului! Acum stiu ca sunt rautacios, chiar foarte, caci pana la urma oamenii din mass media incearca sa ajute, incearca sa faca o fapta buna! Da’ nu pot sa tac, pentru ca ma deranjeaza tare mult modul in care aleg  ei sa o faca, acel schimb ”tu imi dai mie, eu le dau lor”, adica cititorii vor trebui sa dea ”like” pe site.ul lor, like ce ei il vor transforma in 1 euro, apoi intreaga suma va fi donata!
   Intrebarea mea, oare chiar atat de mojici si de avari am ajuns incat nu putem sa facem o fapta buna fara sa ne laudam la toata lumea cu ea? …sau si mai si….oare cei oameni din mass media (si sponsorii lor) chiar nu puteau scoate cei 10…20000 de euro din bugetele companiilor lor si sa-i doneze fara sa transforme o campanie umanitara intr-una de advertising?
  Tot eu raspund…ca na’…doar sunt gandurile mele :))
     Nu, nu puteau face asta, nu puteau sa fie oameni de omenie, pentru simplul motiv ca pe ei chiar ii doare undeva de suferinta acelor copii…dar na’…a picat numa’ bine inainte de Craciun pentru departamentele de advertising….

*apropo de campanii umanitare….exista o alta practica mereu ”la moda” in timpuri grele, timpuri de criza…scoaterea in evidenta cat mai mult a tuturor acelora ce au nevoie de ajutor….cativa…alesi dupa niste criterii ce tin mai mult de accesul la caile de comunicatii mass media…totul cu un scop …..hmmmm….mai bine tac….oricum..in romania de azi…oricine va incerca sa arate adevarul..va fi luat cu huoooo…am zis huooo…nu ho ho ho 😉