Marketingul Apple este pur şi simplu genial. Pot repeta fraza asta de mai multe ori, doar ca s-o înţelegeţi. Şi nu este puţin lucru să ajungi la un nivel la care, într-o piaţă extrem de aglomerată şi agresivă, să poţi fi genial.
De ce este marketingul Apple, pur şi simplu, genial?
Pentru că principalii săi competitori se raportează la activitatea Apple până şi în prezentările de produs (vezi lansarea Galaxy S6 de la Samsung).
Asta înseamnă să fii genial. Să-ţi faci până şi concurenţa să lucreze pentru faima ta, pentru promovarea ta, pentru creşterea vânzărilor tale.
*şi totul se numeşte Holistic Marketing, un concept departe de minţile celor ce pretind a şti ce înseamnă forţa adevărată a marketingului.
*Citeste si alte articole pe topicul Marketing Online.
holistic marketing? wtf is this? 😀
Holistic Marketing = marketingul secolului XXI. Daca in secolul trecut marketingul se axa foarte mult pe aflarea si satisfacerea nevoilor clientilor, acum marketingul a trecut si la a face alte chestii, in plus, pentru a atinge tintele de business. gen creeaza si dezvolta nevoile clientilor.
Sau, altfel zis, un concept de marketing foarte avansat (sensibil si adaptat la schimbarile frecvente de tehnologie si comportament ale clientilor) in care marketerul integreaza marketingul ca parte din intreg, gasind sau creand un rol in societate pentru companie, facand in acelasi timp ca marketingul sa fie foarte necesar activitatii unei companii, pentru o mult mai eficienta si profitabila activitate, controland si avand forta de decizie pe multe din nivelele de administrare ale companiei.
Am mai invatat ceva. Inseamna ca cei de la Calzedonia fac ceva de genul, din cate am inteles de la tine, nu?
Da si nu prea. Au fost printre primii din Europa care au abordat tacticile marketingului holistic, dar mai au de lucru la asta. E greu de implementat, la nivel de mentalitate in primul rand.