Deşi mulţi oameni ce activează în Social Media, vorbind în necunoştinţă de cauză ori din rea-voinţă, susţin că moda viralelor este la fel de păcătoasă ca cea a selfie-urilor, eu cred că o comparaţie între cele două fenomene nu îşi are locul. În plus, clipurile viral dovedesc, în mod cât mai explicit cu putinţă, puterea de propagare a informaţiei de către ceea ce generalizat numim Social Media.
Sigur, nu toate clipurile ce devin viral au şi ce să transmită, ca informaţie, însă sunt destule acele clipuri ce sunt pur şi simplu geniale. Un astfel de clip este Fuck The Poor, un experiment londonez de psihologie inversă.
Nu desconspir prea multe, va las să-l vedeţi singuri. Însă, dacă v-a plăcut, nu ezitaţi să duceţi mai departe mesajul. Dacă va pasă, dacă va pasă îndeajuns. Pentru că trebuie să va pese îndeajuns încât să acţionaţi nu doar să fiţi revoltaţi.