Nemtii de la Edeka, cel mai mare lant de supermarketuri din Germania, au vrut o reclama care sa incite, care sa devina viral in online. Eu zic ca le-a reusit, pentru ca reclama Edeka a colectat deja peste 2 milioane de vizualizari pe Youtube in doar 4 zile dar si cateva mentionari in reviste online celebre, fapt ce a dus nivelul de viralizare destul de sus.
Despre reclama Edeka nu pot fi spuse prea multe, pentru ca in clip totul e ”zuper”, de la biscuiti la vin si de la sushi pana la mezeluri.
Ceea ce trebuie insa spus despre clipul publicitar Edeka este ca arata din start ca un spot publicitar. Fara mesaje emotionale, fara date statistice, fara mesaje bine mestesugite. Totul simplu, totul „zuper”, totul care arata clar ca publicitate. Si totusi incita, starneste curiozitatea utilizatorului de internet. Clipul si bineinteles reclama au fost realizate de Jung von Matt, una dintre cele mai mari agentii de marketing si publicitate din Europa, unde este prezenta in 6 tari printre care si Germania. De notat, referitor la Jung von Matt, ca agentia este prezenta si in China, ceea ce nu-i putin lucru tinand cont de ceea ce inseamna piata chineza.