Iun 2, 2015

O alegere dificilă. Reclame mai multe sau reclame mai fin targetate?

Alegerea asta trebuie s-o facă marketerii sau după caz advertiserii. Deşi poate părea destul de uşor să alegi între cele două, în realitate nu este deloc aşa. Pentru că implică suficient de mulţi factori încât să distrugă o campanie de marketing. Prezentând sumar câteva avantaje şi dezavantaje, haideţi să vedem […]
Apr 28, 2015

BestJobs şi un stunt de Advertising nereuşit.

La început de februarie, anul acesta, au reuşit să creeze suficient de mult buzz pe reţelele de socializare cu o reclamă care a fost destul de rapid catalogată, de utilizatori, ca fiind un plagiat ordinar. Consideram, atunci, ca fiind destul de stupidă strategia de a sacrifica toată imaginea, brandul, de […]
Ian 28, 2015

Este designul minimalist o strategie înţeleaptă?

Există o tendinţa generală, de vreo 2 ani şi un pic, de a simplifica foarte mult site-urile web, în special cele de ecommerce sau pe cele de prezentare. Iar discuţiile pe tema asta se pierd mereu în argumente, fără o concluzie certă. Trecând peste avantajele de ordin tehnic, ale unui […]
Noi 26, 2014

Marketing şi bazaconii. Sau invers.

Una din regulile de bază, poate chiar numărul 1 în marketing, este ca produsul ori serviciul promovat să ofere soluţii la nevoile clienţilor sau măcar la una din aceste nevoi.