Apr 8, 2015

CPA? Sau doar CTR?

Recunosc, am supărat destul de mulţi specialişti în Marketing Online ori Social Media cu opiniile mele. Mai bine zis, cu modul meu de a-mi expune opiniile. Zic eu, un mod argumentat şi exemplificat. Însă, dacă i-am supărat până acum, să-i mai supăr încă o dată, nu? 😀 Ce indice este […]
Apr 7, 2015

Optimizarea ratei de conversie. Metaforic vorbind.

Optimizarea ratei de conversie este, probabil, cea mai dură încercare la care este supus un om de marketing în era digitală. În condiţiile în care conţinutul vizual se dovedeşte, pe zi ce trece, tot mai puternic pentru atingerea acestui ţel, oamenilor din marketing le rămân doar două opţiuni. Fie optimizează […]
Mar 24, 2015

Optimizarea ratei de conversie. Chestiuni de evitat.

Folosirea datelor statistice şi analitice, pentru optimizarea ratei de conversie, a fost dintotdeauna necesară dar şi problematică. Problematică în principal datorită modului cum a fost percepută întreaga muncă de optimizare a ratei de conversie. Pentru a evita ca munca de optimizare a ratei de conversie să fie una fără succes, […]