O prognoza despre ce va inseamna Super Bowl 2014 in Social Media, prin prisma reclamelor si a discutiilor pe baza acestora dar si a meciului in sine.

Analiza este prezentata in format infografic, unul interesant de altfel, si subliniaza faptul ca Facebook inca domina spatiul Social Media chiar si in SUA, adica exact acolo unde multi specialisti trambitau ca Twitter este la putere (inca de acum 2 ani, desi li s-a demonstrat in dese randuri contrariul).

Cateva date importante despre editia de anul acesta a Super Bowl:

-va  avea loc pe 2 februarie in New Jersey, pe stadionul MetLife ce are o capacitate de 82.500 de locuri si a carui constructie a costat 1,6 miliarde de dolari (USD);

-se vor infrunta Denver Broncos si Seattle Seahawks;

-intreaga gala va fi transmisa live si in tari din Europa (o premiera);

-se estimeaza o audienta, doar in SUA, de peste 150 milioane de telespectatori in timpul galei;

Iata si infograficul ce prezinta cum va fi acoperit Super Bowl 2014 in Social Media:

Super Bowl 2014 in Social Media