Pe baza unor informaţii oferite de advertiseri, reclamele Adwords vor afişa mici fragmente de informaţie structurată care să evidenţieze calităţile unui anumit produs.

După ce în urmă cu mai bine de şase luni au introdus Fragmentele Structurate Dinamice (gen Call Out), ca extensie, Adwords a introdus recent funcţionalitatea la nivel de extensie şi pentru ceea ce generic putem numi Evidenţieri Structurate Specifice.

Altfel zis, tot pe baza unor informaţii oferite de advertiseri, reclamele Adwords vor afişa mici fragmente de informaţie structurată care să evidenţieze calităţile unui anumit produs sau ale unei anumite categorii de produse.

Acest tip de extensie se va dovedi extrem de util în campaniile DSA, pentru că permit efectiv controlul avansat asupra informaţiei afişate pentru anumite reclame. Spre exemplu, Call Out oferă posibilitatea de a evidenţia în reclamă produsul, produsele, serviciile în mod generic (gen Free Shipping). În schimb, noua extensie va permite controlul avansat asupra informaţiei afişate pentru un anumit produs sau categorie de produse (gen “Piele”). In plus, cele două tipuri de extensie pot fi folosite in tandem.

Totodată, cei de la Adwords au reconfirmat ceea ce se tot repetă de ceva timp. Folosirea extensiilor într-o reclamă sunt factor de ranking în AdRank, asta chiar dacă extensiile nu sunt întotdeauna folosite.

 

Lasă un răspuns