Google are logo nou. Pentru prima dată în ultimii 15 ani, logo-ul Google a primit o actualizare majoră care lasă să se înţeleagă că Google va trece în următoarea perioadă şi printr-o campanie de rebranding.
Veţi auzi multe despre noul logo Google. Fie că este frumos, fie că este urât, fie că „e” este mult prea înclinat s.a.m.d. În fapt, însă, noul logo Google este chiar genial. Asta pentru că Google arată că este în adaptare la cerinţele noilor valuri de utilizatori. Utilizatori care au crescut (şi cresc) cu tablete şi smartphone în mână. Adică exact acele valuri de utilizatori, nativi-digital, care au încredere în online şi în valorile mediului (în special ecommerce şi SM). Factorul esential al noului logo stă in adaptarea la orice ecran si dispozitiv, pentru că acolo unde situatia o cere, logo-ul Google va fi afișat doar ca un G (vă amintiti de Alphabet?), ca un microfon (pentru Voice Search), ca bare si buline pentru alte servicii Google (gen Maps). De aici si genialitatea, pentru ca un singur logo, prin culorile de brand, se transforma si in functie de serviciul Google folosit.