Pentru că tot s-au înmulţit blogurile de beauty, fiind o adevărată invazie în blogosferă de articole unde afli ce vrei şi ce nu vrei despre cosmetice, rujuri, farduri şi alte cele, iată şi o recomandare pentru ca lucrurile să evolueze.
Da, blogosfera de beauty trebuie să evolueze musai spre vlog, pentru că se observă o tendinţă din ce în ce mai mare a articolelor tematice de a deveni doar kitsch-uri penibile.
Aşadar, fetelor, cam aşa se face blogging de beauty în SUA (mă rog, vlogging). Tipa din clipul de mai jos face fix lucrurile despre care voi scrieţi mii de rânduri. Şi are un succes fantastic, 6,6 milioane de abonaţi aşteaptă cu sufletul la gură orice noutate, orice ştire despre farduri, creme şi alte cele.
Sua are cate milioane de locuitori? Oricum, mult mai multi decat Ro. De aici numarul de subscriberi. In Romania nu ar ajunge la aceeasi cifra pt ca nu are cum.
Numarul 2, tipa nu face chestia asta singura, o ajuta cineva cu filmarea din apropiere.
Dar e fain, nu am ce comenta. Mai ales ca filmeaza semidezbracata si arata bine 🙂
Ioana, tipa are succes. Stie sa se vanda, la figurat vorbind. Ori in nisa bloggingului de beauty daca nu stii sa vinzi nu ai cum sa ai succes.
Ai dreptate. O fata frumoasa, vorbitoare avansata de limba engleza, cu acces la produse cu distributie internationala, ar putea avea succes de oriunde, daca ar avea talentul de a vinde.
Insa cred ca esential ar fi sa vloguiasca in limba engleza, daca isi doreste acelasi succes, in parametri similari.
Raportand proportional, sua vs rom si tipa asta vs o bloggerita din .ro, cred ca o bloggerita de beauty ar putea ajunge lejer la 500.000 de abonati pe youtube aici in .ro, cu vorbitori de romana.
Sigur, ar insemna sa munceasca putin, sa investeasca putin in ea.