Mai 19, 2015

Un număr de telefon, pentru un magazin online?

Pentru unii, adică cei ce se ocupă cu marketingul afiliat (afilierea la diferite magazine online), numerele de telefon afişate pe un magazin online sunt sinonime cu pierderea conversiilor. Pierderea conversiilor efectuate online, mai exact. Pentru că, deşi nu au date concrete, respectivele persoane consideră că dacă pe un magazin online […]
Apr 29, 2015

Scurtături spre succes în Ecommerce?

Întrebarea din titlu este probabil întrebarea din mintea oricărui antreprenor, proprietar de magazin online. Chestia interesantă nu este întrebarea în sine, ci mai ales cum eventuale răspunsuri sunt căutate cu ardoare şi cum sunt acceptate tot felul de “reţete magice”. Există scurtături spre succes în Ecommerce? Există modalităţi care să […]
Mar 20, 2015

25 de chestiuni esenţiale, pentru un magazin online.

Sub forma unui infografic, o listă de 25 de chestiuni esenţiale pentru un magazin online. Fiecare întrebare, retorică prin formulare, acoperă câte una din elementele cheie ale activităţii unui magazin online. Sigur, la nivel teoretic totul a fost uşor. Întotdeauna a fost uşor. Mai greu a fost cu practica, acolo […]