Una din informaţiile care s-au viralizat rapid, ieri, a fost cea conform căreia Google angajează un specialist SEO. Adică pe cineva capabil să ajute paginile produselor şi serviciilor Google să obţină mai mult trafic organic.
Pentru toţi cei care au o minimă bază de cunoştinţe despre SEO a fost evident că Google joacă o farsă. Şi, de fapt, ar căuta un programator pentru postul de SEO Manager.
Numai că, de fapt, Google chiar caută pe cineva care să aducă mai mult trafic organic pentru paginile produselor şi serviciilor Google. Desigur, job-ul presupune în sine şi optimizarea motorului de căutare (nu doar optimizarea pentru motorul de căutare).
Ce-i drept, in ultimul timp, Google a căzut pradă propriilor algoritmi din Search. Astfel că multe rezultate ale paginilor Google (denumesc generic) au primit declasări pentru că efectiv au fost depăşite ca relevanţă (pentru interogările utilizatorilor) şi optimizare de paginile altor site-uri. Ceea ce, evident, nu este deloc ok.
Zona unde se observă cele mai puternice declasări, în Search, este cea cu informaţiile ajutătoare despre Google Adwords. Logic, paginile Suport Google Partners ar trebui să aibă prioritate. Pentru că sunt cele mai relevante, ca informaţie, pentru tot ceea ce înseamnă interogare referitoare la Google Adwords. Însă, pentru moment, nu este tocmai aşa.
Aşadar, dacă ştii pe cineva care să corespundă cerinţelor job-ului, specialist SEO, trimite informaţia asta mai departe. 🙂