Încerc să găsesc o explicaţie de ce cineva ar apela la metoda asta a copierii unui nume destul de cunoscut, pentru a creea ceva similar, un business similar.

Dacă tocmai.ro nu mai e, tocma.ro e.

Destul de aiurea. Tocma.ro este o copie fidelă a defunctului tocmai.ro, atât ca nume, cât şi ca design de site. Evident, activitatea site-ului este aceeaşi ca a tocmai.ro.

Ne putem aştepta ca pe viitor să avem şi olex.ro, olxx.ro, ema-g.ro?

Foarte probabil că da. Şi nu este deloc ok.

Încă o dată zic, nu pot să nu mă întreb ce consideră că au de câştigat cei care apelează la astfel de metode de a face business?!

Şi nu, astfel de scam-uri nu sunt tipice doar online-ului, dimpotrivă. Chestii de genul ăsta se întâmplă şi în offline, cu brand-uri poate şi mai mari.

Sigur, tocma.ro propune un model de business deja de succes. Nu spun că este o ţeapă, încă nu ştiu asta. Dar copierea asta a numelui tocmai.ro mi se pare a fi un prim semn de lipsă de profesionalism. Iar restul indiciilor confirmă asta.

*Actualizare:

Se pare ca proprietarii tocma.ro au inteles mesajul iar acum site-ul se numeste bumer.ro si are si un design nou, propriu. Bine, foarte bine. Au invatat ceva, se pare!