În următoarea perioadă, Facebook va pune la dispoziţia tuturor advertiserilor şi marketerilor o unealtă nouă. Una cu care se va permite promovarea dinamică de produse. Un concept asemănător celui din Google Adwords, pentru cei familiarizaţi cu marketingul PPC.

Se vor putea crea diferite combinaţii, seturi de reclame, cu produse. Toate pe diferite tipuri de logică de prezentare. Fiecare set va putea avea până la 5 produse promovate. Însă pentru a crea astfel de reclame, un fişier cu produsele va trebui încărcat în platforma Facebook Ads Manager (la fel ca pe Adwords).

Targetarea reclamelor se va putea face ca şi până acum. Însă, este la sine înţeles că trebuie să fie cât mai specifică dar nu foarte specifică. Trebuie găsit un echilibru. Pentru că, nu-i aşa, Facebook nu-i Google Search iar o targetare foarte bine filtrată poate duce la eşec.

Aşa arată:

Ştiri Facebook. Promovare dinamică de produse.

 

*via Facebook News 

*Citeste si alte articole pe topicul Marketing Online si Social Media Marketing.