Asta este o chestie despre care intetionam scriu cam de mult timp, dar pe care din diferite motive am tot amânat s-o pun in practică.

De ce este ipocrită tactica solicitărilor de eliminare de linkuri?

Pentru  nu trebuie cunoşti foarte mult SEO pentru a şti valoarea unui link scade pe măsură ce „îmbătrâneştepagina unde a fost publicat.

Iar informaţia asta nu este deloc nouă. De mai bine de 3 ani de zile este cunoscut faptul linkurile, link-buildingul şi implicit Pagerank-ul, sunt doar unul dintre cei peste 200 de factori de ranking în motorul de căutare Google. Pentru alte motoare de căutare, gen Bing şi Yahoo, linkurile valorează puţin spre deloc.

Şi atunci ce rost are vii mi ceri şterg un link pe care tu singurel l-ai postat într-un comentariu la mine pe blog acum un an ori doi?

Nu are sens, absolut nici un sens. Şi, la fel, nu are sens vii şi mi ceri acelaşi lucru nici când linkul a fost inclus într-un articol. Pentru într-un an de zile reţeaua de linkuri creată, doar de un simplu link postat în articol (ori comentariu), ajunge la o profinzime de peste 350 de pagini conectate. Ceea ce înseamnă, implicit, link-juice mic sau chiar zero. Ţinând cont şi de fapt în momentul publicării paginii/articolului, acel link nu era singurul pe pagină şi din start link-juice nu a fost cine ştie ce.

În cazul solicitărilor ce privesc linkurile din articole, înţeleg sau găsesc o logică, pentru în solicitare este specificat clar rămână numele de domeniu in format text. Deci rezultă din asta nu linkul era problema, ci faptul pagina va fi actualizată iar linkul, aşa gol, recăpăta valoare (motorul având funcţie semantică).Şi de aici ipocrizia. Totuşi, nu are sens o astfel de tactică. Motivele sunt enumerate mai sus.

Da, ştiu, este greu faci SEO in ziua de azi. Dar apelezi la astfel de tactici ridicole este destul de aiurea.