Sau mai bine zis o gluma proasta si o tentiva de a manipula social.media din Romania!
    Cu siguranta stiti firul povestii in care o domnisorica pe numele ei Ania Blejan a avut o ”discutie aprinsa” in rubrica de chat de pe propriul sau profil Facebook, chiar cu patronul salii de fittness unde era clienta! Discutie aprinsa e putin zis, pentru ca cei doi mai aveau putin si se sfasiau la propriu prin replicile adresata, ba’ chiar patronu’, un anume Liviu Alexa, cedand nervos, ma rog asa a lasat impresia, a inceput chiar sa injure si toate cele! Pana aici, nimic spectaculos, in sensul ca na’ pe undeva prin online se intampla mereu incidente de genul asta, insa in momentul cand domnisoara Ania a publicat un screenshot al discutiei pe ”peretele” sau de Facebook a inceput o intreaga tevatura cu ”like.uri” si ”dis.like.uri” venind ca o avalansa, cu mesaje peste mesaje, cu opinii pro si contra, cu una si cu alta …si tot asa…exact in stilul scandalurilor de tip can can!
 Mass media romaneasca, inocenta de ea, nu s.a putut abtine sa nu preia si sa dezbata subiectul, ca doar scandalul cu pricina incepuse sa capete amploare, cu sute de internauti ce se duelau in argumente si cum era normal, acolo unde.s oameni exista si audienta si rating si toate cele, adica exact ceea ce cauta cei din segmentul de advertising si marketing! Scandalul (inventat) ba chiar a prins si prima pagina in tabloide, a fost preluat si disecat de bloguri de analiza…ce sa mai ….un ”viral” in toata regula!


   Numai ca, analizand faptele si toata actiunea asta, urmarind cam ce s.a intamplat dupa ce a inceput ”scandalul” , toate indiciile duc clar spre o publicitate mascata! Pana mai ieri nu stiam cine este nici Ania Blejan si nici Liviu Alexa, dar astazi stiu, stiu mai ales ca domnu’ patron de sala de sport, fittness sau ce.o mai fi, domnu’ acesta mai are si alte activitati, printre care si o publicatie online (nu.i dau numele, sic) care incearca sa faca jurnalism la nivel de mai multe judete din tara, publicatie, asa cum o fi ea, buna sau rea, dar publicatie care de cand a inceput tot ”asa zisul scandal” a inregistrat un flux de trafic mult peste media sa, dar si o publicitate in mod agresiv care cu siguranta a lasat nitel’ cu gura cascata chiar si pe cei mai priceputi in ale advertisingului si marketingului!
 Ceea ce se intampla in momentul de fata, chit ca o fi adevarata povestea sau nu, ca cele intamplate sunt pe bune si nu un joc al unor teribilisti,ca se va merge in instanta sau nu, totul merita un ”ignore” mare si tare din partea tuturor internautilor, nu de alta, dar deja cineva a primit o publicitate gratuita, un altcineva si.a creat un nume de luptator pentru propria.i dreptate, iar altii, multi altii s.au ales cu un rol nedorit, acela de a fi intervenit intr.o cearta care nu.i privea!
 Morala la toata smecheria asta? Pai e simplu, pe internet, nu tot ceea ce vezi e ceea ce pare!