Ştirea asta a trecut cumva neobservată, deşi este de o importanţă majoră pentru toţi marketerii din online. Google a îmbunătăţit RLSA (Remarketing Lists for Search Ads). Dar a făcut-o într-un mod la care puţini se aşteptau. Profitând de complexitatea şi datele din Google Analytics, Google oferă acum în RLSA o capacitate sporită de a face Remarketing.

Practic, se va putea lucra un pic mai bine ca pe Facebook chiar, în această privinţă. Setările audienţelor care se doresc a fi retargetate vor fi făcute direct în Google Analytics, in mod mult mai avansat decat pana acum, Adwords urmând a prelua automat aceste date pentru a le pune la dispoziţia marketerului.

RLSA s-a dovedit în ultima perioadă un adevărat colac de salvare pentru bugetele marketerilor, pentru că în primul rând oferă posibilitatea reducerii costurilor plătite pentru reclamele afişate în Google Search. Şi cum zona SEM a devenit extrem de populată, în ultima perioadă, de tot felul de personaje care nu au habar de ceea ce fac, costurile au crescut enorm de mult. Pentru că, nu-i aşa, e uşor să papi bugete în Adwords, indiferent dacă ştii ce faci sau nu.

Aveţi mai multe explicaţii despre noutăţile RLSA pe blogul GA.