Nu a fost anuntat nimic in prealabil, nimeni in afara de cei de la Google habar nu aveau, insa de azi toti clientii business ai Google Plus pot beneficia de +Post Ads.

Noul format de reclama propus de Google reprezinta, cumva, reinventarea reclamei de tip Display in online.

Practic, +Post Ads ofera:

-posibilitatea de a promova in reteaua Google Display (site-uri ce folosesc Adsense) postari pe propria pagina Google Plus

-posibilitatea de a prelua continut de pe propria pagina de brand si de a-l promova in intreaga retea de site-uri Google Display

-un format nou, mult mai atractiv de prezentare a bannerelor cu reclame

-un format nou, ce implica interactiune 100% a utilizatorului cu reclama pe care o vede, datorita functiei ”hover to see the ad”

-sa comenteze reclama, sa dea +1, sa distribuie altor useri reclama, sa adauge in propriile cercuri brandul ce a furnizat reclama.

Functia ”hoover to see the ad” este cea care garanteaza faptul ca utilizatorul chiar interactioneaza cu reclama, datorita faptului ca in statusul initial reclama va fi afisata aproximativ ca un banner clasic, iar pentru a vedea continutul reclamei utilizatorul trebuie sa dea ”hoover” peste acea reclama (sa treaca cursorul mouseului peste reclama).

Totusi, +Post Ads nu inseamna ca Google monetizeaza direct reteaua Google Plus, dimpotriva, utilizarea de +Post Ads se face prin intermediul Google Adwords. Altfel spus, reclamele +Post Ads nu vor fi afisate pe G+ (nu deocamdata, cel putin) ci vor fi afisate in reteaua de site-uri Google Display, adica acolo unde serveste acum reclamele Google Adwords.

Pentru a putea beneficia de acest serviciu, toti clientii business ai G+ trebuie sa aiba in primul rand o pagina de brand pe Google Plus si in al doilea rand acea pagina sa fie ”verificata” (veryfied) adica sa fie conectata cu site-ul web al brandului.

Cel mai bun mod de a descrie conceptul +Post Ads este ca acesta este un fel de Facebook Ads care integreaza intreaga retea de site-uri ce presteaza servicii de advertising pentru Google Display (parteneri Google si utilizatori Google Adsense).

Primii care au testat noul concept +Post Ads sunt cei de la Toyota

*mai multe info