Mai 21, 2018

GDPR: – cookie consent

S-a intrat în line dreaptă cu pregătirile pentru aplicarea noilor reglementări GDPR. Dar, din păcate, încă nu s-a înțeles pe deplin scopul acestor reglementări. Drept urmare, au apărut destul de multe soluții terță-parte care ”ajută”. Una dintre aceste soluții este cea dedicată cookie-consent. Iar oamenii din domeniu aleg, desigur, calea […]
Iul 13, 2016

Despre Game Changing în Marketing

Chestia asta cu Game Changing în Marketing este una dintre ideile care sunt propagate în ultimul timp prin mediul online din România. Ultimul timp însemnând cel puțin ultimii 3-4 ani, adică fix de când domeniul a căpătat atenție prin birourile companiilor românești. Ideea de Game Changing în Marketing este una fără sens, […]
Feb 22, 2016

Autotrack, funcționalitate nouă în Google Analytics

Google tinde să ducă Google Analytics către toate segmentele de utilizatori, specialiști sau nu, oferind tuturor posibilitatea de a colecta date cât mai complexe dar și de a le segmenta și analiza cât mai ușor. Ceea ce, trebuie să recunoaștem, face ca GA să devină una dintre cele mai complexe […]
Noi 18, 2015

Google Analytics introduce Metrici Calculați de utilizator.

Metricii Calculați de utilizator, funcționalitate ce va fi oferită treptat tuturor celor cu conturi Google Analytics, vor suplini o oarecare lipsă de facilitare a extragerii datelor importante din GA. Sigur, nu vreau să se înțeleagă că GA nu era bun până acum, dimpotrivă, doar că pentru marketeri și analiști era destul anevoios […]